::cuti tapi macam x cuti:: - Blog Eyzamiel

27.2.10

::cuti tapi macam x cuti::

dah 3 hari broadband aku ni buat hal... susah nak dapat line.... geram jer.... baru hari ni aku dapat update....

Khamis hari tu aku cuti.... walaupun cuti...pagi2 lagi aku dah kena bersiap sbb aku nak ikut hubby gi buat site visit kat USIM Nilai.... kul 7 dah gerak dari umah..... hantar adik aku pg keja dulu pastu kitaorg gerak gi JKR Wilayah sbb hubby nak jumpa ngan org JKR.... sejam gak la aku menunggu dalam keta.... dah habis tu baru kitaorg gerak gi Nilai...... sampai sana kul 9.15... x sempat nak sarapan sbb site visit kul 9.30.... nak beratur amik pas nak masuk Usim pun punya la ramai.. dah amik pas semua.... ngam2 kul 9.30..... terpaksa la tggu hubby dgr taklimat n pastu baru buat site visit..... ramainya org..... sekarang ni kontraktor ramai tapi projek sikit.. macam mana la nak dapat projek macam ni.. tapi kalau ada rezeki InsyaAllah hubby dapat....
Dah habis semua tu.... kitaorg pg Bank Negara sbb nak check nama clear ke x untuk beli rumah.... sbb sekarang ni kena check nama dulu sbb takut bila dah buat permohonan tetiba nama CCris plak... x ke haru....
settle kat Bank Negara lebih kurang kul 1.30.... terus gerak gi Hospital Tawakal plak..... parking plak susah nak dapat...lama gak tggu baru dapat parking..... kitaorg minum dulu kat Restoran Haslam sementara tggu appoinment kul 2.30..... hubby makan nasi aku plak makan lempeng pisang..nikmatnya..dah lama x makan lempeng macam tu..mmg sedap....
kul 2.30 tu terus gi daftar n masuk bilik x-ray... rupanya lama gak nak buat x-ray ni...yang paling aku segan bila kena bukak semua baju n tukar baju x-ray... dekat 2 jam gak la aku kat bilik tu.... amik result kul 4.30. pastu baru aku teringat yang aku x makan tghr lagi... lepak lagi kat restoran haslam... bila dah kenyang kitaorg pg ambik adik aku kat opis n pg beli ikan plak sbb lauk nak masak utk makan malam x der... dah selesai semua baru bole balik umah... fuhh.... letihnya... nasib baik la hari jumaat tu cuti..kalau x.. maunya letih satu badan....

No comments:

Post a Comment