makan tgh malam.... - Blog Eyzamiel

25.3.09

makan tgh malam....

ntah kenapa semalam kul 12 tgh malam, perut aku berbunyi lak. lapar tul. yg peliknya kul 8 tu aku dah makan nasik. byk lak tu. nape lapar lgk ni? mgkn sbb smlm sejuk, perut aku ni berbunyi je la (cewah~alasanku..hi..hi..hi...) at last, dah x tahan sgt, aku pun jalan slow2 terus gi dapur n panaskan lauk. time aku bawak lauk gi ruang tamu je, tetiba ternampak la 1 makhluk yg dah siap2 tggu kat meja makan. la... my hubby rupanya. dia pun lapar gak. aku ingat aku sorg je, camne la kami ber2 ni x bolat.. selesai 'bersantap', barula bole tido ngan aman.. pagi ni malas lak nak bgn....

..........................................................................................................................................................................
aku tension..........

pg tadik keta aku rosak.... bengangnya... dah la aku dah lambat nak gi opis ni. husband cakap bateri dah 'kong'... at last, aku tumpang membe gi keja... hubby gi keja lambat la sbb dia kena gi beli bateri dulu... aku sampai opis kul 8.05 hari ni. nasib baik lewat 5 minit je.... sorok2 aku masuk opis, takut cc nampak... fuh.... selamat aku..... dah la hari ni ade sambutan maulidur rasul kat opis. penceramahnya tn hj. azmil mustafa (pelakon filem ali setan 2) xcited la aku, last2 aku kena gi AG plak hari ni. kena ambik cek gaji org bermasalah... bengangnya aku......

No comments:

Post a Comment