Lipas & Semut buat aku tension! - Blog Eyzamiel

29.7.15

Lipas & Semut buat aku tension!


Ya Allah.. Lately ni umah aku banyak nau lipas ngan semut.. Tension tau...  

Tak tau dari mana datang lipas-lipas ni... Nak kata sampah umah aku, hari-hari aku buang sampah.. aku tak suka bila balik kerja umah bau sampah.. memang rasa tak best... ni bila ada lipas memang la aku rasa geram... aku tanya membe sebelah rumah.. dia kata umah dia pun ada masalah yang sama... erm.. ni mesti lipas-lipas ni datang dari saluran paip dapur ni... adoi.. geram plak aku.. 


Yang semut pun satu hal jugak... sampai kan dalam air masak pun dia terjun tiruk... kekadang balik kerja.. baru nak minum air masak.. tengok-tengok dah banyak pulak yang mati bunuh diri dalam air masak aku tu.... spoil betul.. dulu peribahasa kata semut mati kerana gula.. tapi sekarang dah kena tukar.. semut mati kerana air masak.. hihihi...

2,3 produk gak la aku try utk atasi masalah lipas ngan semut ni.. ok gak la.. kurang.. tapi tak hilang terus... So, masa bulan puasa hari tu.. aku try la satu lagi produk sebab tengok testimoni ramai kata berkesan.. Ni dah dekat 3 minggu aku pakai.

Nak tau produk apa? Berkesan atau tak? Nanti aku review ye.. ada kerja sikit.. Bye bye...

2 comments:

  1. Hany guna yg trap utk lipas tu,yg ada gam, kotak.hijau. so far berkesan. Bkn lipas je termasuk,semut, labah2,cicak pn melekat kt situ.

    ReplyDelete
  2. i pantang tgk lipas, mmg i buru sampai dia mati. geram... ada ja keturunan dia...cepat betui membiak...

    ReplyDelete