Wan Chopati No1 - Blog Eyzamiel

16.4.14

Wan Chopati No1

Aku sebenarnya dah lama plan nak pergi makan kat Wan Chopati No1 ni... sejak aku tgk kat rancangan sarapan ngan JJCM kat TV3 tu...tapi asyik la x dpt pergi...asal plan jer tak jadi..plan jer tak jadi.. tu yang kali ni aku nak jugak pergi..

Ahad lepas, aku, hubby ngan achik pergi la terjah Keramat Mall.. Kenapa aku ke sana? ye la.. sebab kedai Wan Chopati ni kat dalam Mall tu.... sampai jer sana.. bayar RM1 kat penjaga parking.. ok la... Sebab aku pergi hari Ahad... apa lagi.. ramai la umat manusianya... tapi, nasib baik la kami dapat tempat duduk... tempat dia ok.. cuma.... maybe orang ramai.... kami terpaksa tunggu lama untuk orang ambik order... tu pun selepas banyak kali aku panggil, baru la ada orang datang ambik order.... aku ngan acik order T-Poo..hubby pulak order capati.... hubby pulak dah lapar.. dia pun bl la nasik lemak dulu... makan nasi lemak dah habis.. air pun blom sampai... panggil akak tu.. bgtau air blom dapat..pastu, baru dapat air.. bila dah sampai.. salah pulak air yang dia hantar.. adik aku order kopi ais, dia bagi teh ais.. adoi.. panggil lg akak tu..minta tukar.... lama gak tunggu... panggil lg tanya air kopi ais.. baru dapat.... pastu, baru T-Poo dapat.. tu pun 1 jer.... tunggu lagi... bgtau abg yng buat capati tu baru datang hantar  T-Poo lagi 1... hubby punya, tunggu x sampai-sampai.. hubby pun tukar la.. ambik poori 2 keping.. pun x sampai-sampai... bila ingatkan baru sampai..tu pun sekeping jer... last2 kami dah malas nak tunggu.. terus jer pg bayar.... Bil kami hari tu : 2 T-Poo, 1 Poori, 1 teh ais, 1 teh o suam dan 1 kopi Ais.. Total RM 20.00..  itu baru sarapan.. hahaha...

Keramat Mall.. berdepan dengan LRT Damai..

Wan Chopati No1

T-Poo...
Ulasan aku:
Makanan kat situ mmg sedap.. tambah2 lagi Poori ngan Kima tu.. memang terangkat..aku suka sangat.. cuma bab servis tu kena dipertingkatkan kut... memang la ramai orang... tapi.. xkan la lambat sangat2 dan tiap kali panggil baru nak dapat makanan... sampaikan aku tgk 2 family jugak la yang byr air tanpa makan sebab lambat sangat....

Kalau ikut bintang.. aku bagi....
makanan : 5/5
servis      : 2/5

Ini cuma pendapat aku.. tak tahu la kalau orang lain macam mana pulak.. ke aku jer yang kena macam ni... tapi... aku x serik pun nak makan kat situ.. sebab makanan dia sedap... maybe lain kali aku dah x bole pg time weekend.. kn pg time weekday pulak..

No comments:

Post a Comment