Shopping baju Plus Size - Blog Eyzamiel

3.1.14

Shopping baju Plus Size

Dulu-dulu..kalau nak cari baju untuk aku.. susah sangat-sangat,, maklumla Plus Size... alih2 aku asyik beli kat Jaya Juso (sekarang Aeon)... kat situ pun kena cari kat area Plus size jer... fesyen pun terhad.. alih2 lebih kurang je bajunya...

Tapi, sekarang ni Alhamdulillah la.. dah banyak blogshop yang jual Plus Size.. sesuai sangat la untuk kitaorang yang comel2 ni...

Sekarang ni aku dah gila beli baju on9... Banyak gak la baju2 aku beli kat on9.. senang... klik ajer.. settle.... Ni Antara blog yang aku suka shopping...

jessabellapluzsizestealz .. banyak gak aku beli kat sini... baju dia pun ok la.. harga memang murah... nak berurusan dengan diaorang pun senang....



kredit : jessabellapluzsizestealz
Ni antara baju yang ada kat blogshop tu... selain dari tu ada gak yang lain....

Kat aishop ni pun banyak jugak...



kredit : aishop

kalau kat fb.. bole tengok page ElegantPlusSize dengan Aneka Koleksi.. aku x bole nak letak link kat sini sbb kat opis aku fb kena block.. kat situ pun aku suka beli.. baju dia pun cantik2 gak...

Tapi blogshop yang paling latest aku suka shopping adalah..... E Queen Plus Size... baju2 dia up to date.. dulu aku selalu berangan pakai dress cantik2 macam orang kurus pakai... sekarang ni.. aku dah bole pakai walaupun x kurus.. sebab kat sini ada jual dress yang design macam orang kurus pakai tapi Plus Size.. tu yang aku hepi tu....




kredit : eleisurefashionhouse
See.. cantikkan.... macam mana la aku x jatuh cinta.... memang cantik... tadi pun dress aku dah sampai... hihihi...

TQ la pada semua Blogshop yang jual baju Plus Size ni.. anda memudahkan hidup saya....Muah.. Hahaha...

4 comments:

  1. jom tengok page www.facebook.com/muslimahsenoritabista untuk pilihan pakaian pada harga murah :)

    ReplyDelete
  2. Susah cari jubah / dress plus size ?
    kalau ada pun , mesti material kain lycra yg melekat pada badan kan ? >.<
    Haa boleh la tgk n follow

    ig : chantiquebyelina

    In sya Allah kami ada jual jubah/dress yg anda cari . :)

    ReplyDelete
  3. sis sy tekan dkt jessabella tu x blh pun.sy nk cardigan pendek mcm pis yg ats tu...cari lma dh dear hu3.blh kasi nom dia x. tq ya.. :)

    ReplyDelete
  4. emel sy teah_mickey@yahoo.com

    ReplyDelete