Breeze + Comfort = Wangi giler! - Blog Eyzamiel

1.2.13

Breeze + Comfort = Wangi giler!

Semalam aku dah pg Opis Nuffnang.. dekat je ngan opis aku... aku gi sana sebab amik hadiah yg aku menang dr blog Ceeramoon tu.. ala yg hadiah Breeze, Comfort ngan Baucer tesco tu... Aku ni macam biasa la..bila ade benda baru, mula la x sabar nak try... balik je dr opis, terus kumpul kain baju..masukkan dalam mesin, terus masukkan Breeze....wangi betul....dah siap mesin dua kali..tukar air, terus masukkan comfort pulak.mak ai..super duper wangi.. betul.. x tipu tau ...memang wangi betul.. aku puji bukan sebab aku dapat free..tapi mmg betul... kain telekung aku pun nampak putih berseri jer.... aku ingat, baucer tesco yang RM30 tu aku nak beli comfort lagi..kali ni aku nak beli yang kaler lain pulak.. biar penuh koleksi.... sbb bau comfort ni mmg wangi..berbaloi-baloi....


So, korang yang lain.. x nak try ker? :)

Ops lupa pulak.. Selamat Hari Wilayah untuk semua yang bekerja di bawah Wilayah Persekutuan... x kira la kat KL ke, Putrajaya ke atau Labuan sekalipun..selamat Bercuti.... aku pun tahun ni pertama kali merasa cuti umum sempena hari wilayah ni..maklumla sebelum ni kerja bawah selangor..tahun ni dah kerja bawah Kl..baru la dapat merasa..

p/s: Untuk Ida.. Selamat Hari Lahir..Semoga panjang umur, murah rezeki n bahagia selalu.. Amin.. pasni, kalau kerja bwh KL, leh la dpt cuti Umum sempena Besday.. hihihi..


2 comments:

  1. Eka mmg suka pakai comfort.harummmm

    ReplyDelete
  2. eyza pun br 1st time try..dah try, terus jatuh cinta..hihihi...

    ReplyDelete