Nak cantik dengan C-Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul - Blog Eyzamiel

7.8.15

Nak cantik dengan C-Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul

Bila usia dah makin 'MUDA' ni.. banyak la ,masalah-masalah kulit yang datang... macam kulit aku ni.. kejap ok.. kejap tak.. ye la, kita cuma jaga luaran je.. dalaman aku tak ambik apa-apa supplemen pun...

Tapi, baru-baru ni.. aku baru macam sedar.. eh..eh.. teruknya muka... mula la gelabah.. cari supplement sana sini... Alhamdulillah... aku jumpa dengan C-Jello Collagen Jelly Bar dari SkinSoul.

Produk ni dari Korea.. Of course la aku nak try.. mana la tau bole dapat kulit cantik dan halus mulus macam orang Korea.. ;)

C-Jello Collagen menyokong pemulihan kulit dan menggalakkan kulit kekal muda dan berseri dengan cara yang selamat. Khasiat dan Kebaikan C-Jello Collagen ialah:

* Melambatkan proses penuaan akibat sinar uv, pencemaran, radikal bebas dan stress.
* Mengurangkan garis-garis halus.
* Mengurangkan rambut gugur.
* Mencantikkan kulit
* Merangsang proses pembaharuan kulit.


Packaging memang cantik.. Dalam sekotak tu ada 15 sachet dan kesan dapat dilihat seawal 14 hari jer... Mesti ada yang cakap.. "Eh! Halal ke? Produk Korea ni?".. Jangan risau... Produk ni mendapat pengiktirafan halal.. so, jangan ragu-ragu ye.. Collagen ni berasaskan ikan laut dalam dan kollagen ni dapat buat kulit makin cerah dan sekata, hilangkan parut dan kedut, atasi masalah rambut gugur dan banyak lagi... Kollagen ni jugak selamat untuk dimakan oleh ibu mengandung tau...


Sehari makan 2 kali... 1 sachet sebelum sarapan dan satu sachet lagi sebelum tido.. 


Ni muka aku sebelum makan C-Jello Collagen Jelly Bar (tanpa mekap)


Tak sabar nak try...


Colagen ni berbentuk Jelly.. senang.. bukak plastik terus masuk mulut.. takyah nak bancuh bagai...


Sedap tau! Rasa Melon.. macam tak cukup satu sachet sekali makan... hahaha... 


Hari ni baru hari kedua aku makan.. Nanti aku bgtau apa kesan lepas aku makan ni.. Tak sabar nak cantik dan glowing.. :)

Untuk keterangan lanjut, bole layari:
Facebook : C-Jello Collagen Jelly

Info Tambahan : Berita baik! Untuk semua readers blog aku ni, korang boleh dapat sample produk dr SkinSoul.. Syaratnya mudah ajer.. Pegi sana, beli barang SkinSoul RM 100 dan ke atas, beritahu kod aku #SSMamaFieza dan korang akan dapat sample percuma dari SkinSoul.. So, tunggu apa lagi.. Jom kita terjah ramai-ramai ke sana... Selamat bercantik-cantik uolls.. ;)


3 comments: