OldTown White Coffee pilihan sarapan pagi ni... - Blog Eyzamiel

24.4.14

OldTown White Coffee pilihan sarapan pagi ni...

Sarapan hari ni aku langsung tak ambik nasi... nak cuba tukar.. tak nak ambik heavy breakfast.. kunun nak light2 jer la..

Semalam pergi Speedmart 99.. Nampak ada jual OldTown White Coffee ni dalam kotak kecik.. terus aku beli.. beli yang kecik dulu sebab nak try.. aku ambik perisa Hazelnut sebab terpengaruh dengan Ceera n Kathy.. tengok diaorang minum macam sedap jer... harga pun murah jer... 3 sachet RM 2.90.. ok la kan.. kita cuba dulu..kalau sedap, baru beli yang pack besar....

ada 3 sachet dalam 1 kotak ni..
Semalam kat rumah dah bancuh satu sachet.. Rasa? Oh ! memang sedap dan creamy... pasni memang OldTown White Coffee ni jadi minuman kegemaran aku la...aku suka dengan rasa kopi ni.. x sakit kepala pun... aku ni jenis susah sikit nak minum kopi.. yang mana tak serasi tu akan buat aku pening dan banyak keluar angin... tp ikut mulut la.. bukan ikut bontot.. hahaha.. lagi 1 yang best pasal kopi ni sebab ia membuatkan aku senang membuang.. lepas minum, rehat kejap.. terus cari Cik Toilet..hahaha... pastu, badan terus rasa ringan jer...

Pagi ni, bawak 1 sachet pg opis.. malas nak makan nasi lemak.. badan pun dah kembang sebab asyik makan nasi lemak jer utk sarapan.. tu yang tukar pulak... sarapan pagi ni aku just ambik Air kopi dari OldTown White Coffee perisa Hazelnut dengan 2 pack Biskut jagung... aku tau.. makanan ni pun tak berapa sihat.. tapi bedal je la.. hihihi....

2 gandingan yang serasi bersama.... sedap banget biskut jagung ni....
Cara nak bancuh ni pun mudah jer... semudah 1,2,3...

Mula-mula....

Tuang 1 paket OldTown white cofee dalam cawan...

Tambah air panas...

kacau... Yeay.. dah siap...

Pastu, cicah biskut jagung dengan OldTown White Coffee... memang best la..
Alhamdulillah... walaupun sarapan simple jer pagi ni... tapi, tetap kenyang... 

Jemput minum...
Walau macam mana pun kita nak diet.. Sarapan jangan lupa ambik tau.. sebab... sarapan tu penting.. kalau tak ambik sarapan.. nanti  lunch, mula la kita makan macam tak makan setahun... hihihi...

Ok, sampai disini dulu pesanan duta sarapan anda.. Bye..   :)

4 comments:

  1. memang nak cuba kopi hazelnut ni tapi masalahnya saya ni tak minum kopi. tp nescafe minumlah jugak sikit2. :)

    diet2 jugak. yang penting sarapan memang kene amik tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyza pun x berapa gemar kopi.. tapi, kalau sesekali teringin, mmg cari jugak la...

      Delete
  2. kopi sedap tp bila minum rase melayang...hehe
    btoi sgt kalau x bekpes rase lapor smpai kemalam...

    salam perkenalan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? walau mcmmanapun tetap kena amik breakfast.. Salam perkenalan..

      Delete