::Dah tua2 pun nak exam lagi?:: - Blog Eyzamiel

27.4.11

::Dah tua2 pun nak exam lagi?::

Ha.. Jangan ingat umur cam aku ni tak yah amik exam lagi...
Walaupun dah keja, still kena exam tau....

Tadi ada baca kat blog Umie pasal exam KPSL...
Yup... Aku amik KPSL tahun ni....
Tahun lepas tak amik sbb mengalah ngan kawan...

Kat opis aku ni, tak bole semua amik exam...
kena gilir-gilir...
Tak bole biarkan opis kosong...
So, tahun lepas bagi peluang kat orang lain pi..

Tapi tahun ni, aku dah x nak mengalah...
Kena amik jgk...
Tapi, yang bestnya...
Buku langsung x sentuh lagi... :)
Takper.. semangat berkobar untuk peksa dah ada....

Semalam baru print slip exam..
Nak checkkena exam kat mana.....
Rupa-rupanya...
Tahun ni aku masuk 'U' lagi...
Kali ni Uniten pulak...
Ntah bila nak 'Grad' pun tak tahu la... ;)

Harap2 tahun ni berjaya la lepas semua paper....
Amin...

p/s: Berangan nak pass semua... Buku langsung x jeling, inikan pulak nak baca... :)


eyza

No comments:

Post a Comment