Butik Neelofar Hijab di TTDI - Blog Eyzamiel

13.10.15

Butik Neelofar Hijab di TTDI


Sape kat sini peminat tudung Neelofar? Cuba angkat tangan sikit nak tengok... hihihi... Aku ni bukanlah peminat fanatik pun tudung ni.. cuma bila tengok membe aku pakai cam cantik la plak.. so, aku pun terjebak la... Dan demi nak puaskan hati sendiri.. aku pegi butik terus... senang.. malas nak gi kiosk... tak banyak pilihan....


Butik Neelofar ni terletak di TTDI.. Gigih tau waktu lunch aku terjah ke sana.. aku kalau pegi mana-mana tak suka jalan sorang-sorang.. aku angkut sekali membe2.. dan dah tentulah membe aku yang penggemar Neelofar Hijab tu pun aku bawak sekali.. sebab aku tak tau jalan nak pg Butik...


Sampai je sana.. aku dah rambang mata... banyak pilihan tudung... orang pun ramai gak time tu.. maklumlah hari Jumaat.. tapi takde la sampai berlanggar punggung.. still bebas nak try n error tudung-tudung tu semua...


Banyak jugak tudung aku try.. menyibuk je lebih aku ni.. padahal nak beli banyak-banyak elaun shopping blom masuk time ni...






Try punya try.. last2 aku beli selai jer.. cukup la selai dulu.. nnt elaun shopping dapat dari hubby.. aku pegi la lagi...


Hari aku gi tu Neelofa xde.. Mak dia je ada.. Mak dia pun cantik.. padahal anak dah besar-besar.. awet muda sungguh... jeles aku..


Sempat lagi kami dok berwefie kat depan kedai... Kedai Neelofar ni bersih n wangi.. toilet pun cantik.. memang manjaga kebersihan.. pelanggan pun senang nak cari tudung sebab tersusun je..


Neelofa takde.. bergambar dengan Banner pun jadi la...


Ni la selai tudung yang jadi rembatan aku.. sedap pakai n senang bentuk.. aku suka...


Nanti bila-bila free nak gi lagi la Neelofar.. Harga mampu milik.. kain pun cantik.. terbaik...

Nak pegi jugak.. bole la gi terjah kat:

No 16, 16-1, 16-2, 
Jalan Wan Kadir 4, Taman Tun Dr. Ismail, 60000 Kuala Lumpur, Malaysia. 
(Landmark : Opposite Hero Supermarket TTDI )
 Operation Hours : 9.00am -6.00pm ( Lunch Hour 12.15pm-1.15pm)
 Hotline: 03-77250515

1 comment:

  1. umie pernah sampai sana 2x.. dah ada 12 helai babes n basic umie beli..sekarang dah stop beli dah... kat area ofis umie pun dah ada kios nealofar ni...

    ReplyDelete