Ramadhan Steamboat & Grill di Ampang - Blog Eyzamiel

6.7.15

Ramadhan Steamboat & Grill di Ampang

Bulan Puasa tahun ni Nafsu makan aku ngan hubby tak segila tahun lepas.. Tahun ni kami Cool Down jer.. lebih banyak masak kat rumah dari makan kat luar...

Tapi, ada satu hari tu.. kalau tak silap aku 9 ramadan hari tu hubby ajak makan Steamboat... Mula-mula plan macam nak makan kat Q Thai Ampang Waterfront.. tapi tak jadi sebab membe aku kata pernah makan Steamboat area sebelum Taman Dagang...

Aku pun ajak la Hubby ke sana... Ok la.. Parking senang.. tempat pun ok... cuma pilihan makanan tak banyak...





Aku ngan hubby pilih Tom Yam... Sedap tomyam dia.... Makanan ok.. Nasi goreng pun sedap...







 Cuma aku tak puas hati sebab takde aiskrim.. aku ni dah la suka aiskrim... hihihi....


Penuh jugak la meja kami... Alhamdulillah kenyang.... tapi kat sini.. air order asing yer...


Harga 1 kepala cuma RM 23.00 .. air harga lain.... kalau nak try, aku memang suggest korang ambik TomYam.. sedap..

Untuk keterangan lanjut, bole layari:



No comments:

Post a Comment