EPHYRA SKIN BAR GIVEAWAY BERSAMA BLOG COKLATEYES - Blog Eyzamiel

2.7.15

EPHYRA SKIN BAR GIVEAWAY BERSAMA BLOG COKLATEYES


Alhamdulillah.. Hari tu Nanie ada anjurkan giveaway Ephyra Skin Bar... dan aku terpilih dalam 50 orang untuk dapat Ephyra Skin Bar dan buat review sebelum dan selepas guna.... Teruja beb! Untung-untung dapat menang Iphone6...



Akhirnya dapat jugak aku try Ephyra Skin Bar.. Selalu dok baca pengalaman orang lain je dok guna... Ni aku plak nak guna.. Nak tengok berkesan ke tak macam yang diwar-warkan...


Masa mula-mula bukak kotak tu pun aku dah teruja.. Bau dia sedap.. bila bau wangi camtu.. rasa cam nak cuci muka tiap-tiap 2 jam sekali sebab nak bau sabun tu je.. amboi.. hover kan... hihihi...


Kulit muka aku ni memang kategori sensitif, berminyak, berjerawat n berparut.. semua ada la... mula-mula cam takut nak try... maklum la.. negatif thinking.. takkan la cuma guna seketul sabun dah bole cantik kan.... Tapi bila fikir-fikir balik, tak cuba tak tahu.. lagipun sebelum ni aku kan minum ephyra.. sesuai jer.. mana la tahu sabun pun sesuai...


So, aku pun tawakal la try Ephyra Skin Bar ni... Ha.. kat atas ni muka aku sebelum guna sabun ni.... banyak parut berlubang n warna kulit tak sekata...


Ni pulak muka selepas Seminggu guna Ephyra Skin Bar... Aku suka... Parut dah nampak pudar.. muka plak makin cerah... Yes.. I like... Alhamdulillah muka aku yang sensitif ni sesuai ngan produk ni...


Ni pulak muka aku lepas pakai bedak n lipstik sikit... nampak glowing kan? hahaha.. matikla puji diri sendirik...

Memang betul la produk Ephyra ni memang best.. dari Minuman sampailah ke Skin Bar.. semua best... semua sesuai dengan aku...

Ephyra Skin Bar ni bukan saja sesuai untuk Muka.. malahan sesuai untuk seluruh badan.. tak caya? aku dah cuba... pakai Ephyra Skin Bar ni untuk sabun Badan.. Kulit rasa segar, lebih cerah dan bau badan pun takde tau..  Kalau nak jimat, bole je potong sabun ni kepada 4 bahagaian.. tapi, aku tak feel pakai sabun kecik-kecik.. aku guna je seketul besar tu.. ;)


Cara nak guna pun senang..
1. Basahkan muka
2. Basahkan sabun n gosok di tangan
3. Bila berbuih sapukan buih ke seluruh muka
4. Bilas
5. Muka segar dan cantik



Antara bahan yang digunakan adalah:-

1) Bearberry Alpha Arbutin A Extract
Bahan ini dikatakan paling berkesan, cepat malah lebih selamat untuk mencerahkan kulit. Mencerahkan kulit ini tidak bermakna memutihkan kulit tetapi menggantikan kulit yang tidak sihat kepada yang lebih bermaya. Selain itu, 


2) Rice Bran Oil
Mempunyai kandungan vitamin, nutrien dan agen anti oksida yang mampu mengekalkan ketegangan kulit serta mampu menyuburkan dengan memperbaiki kulit yang telah tidak sihat.


3) Carrot Extract
Sifat anti kerandangan mampu mengembalikan warna kulit yang lebih sekata dan lebih bersinar dengan melindungi kulit daripada sinaran matahari yang melampau yang mampu merosakkan cell cell kulit muka.


4) Seaweed
Merupakan salah satu agen yang boleh menghilangkan jerawat dan menjadikan kulit muka lebih anjal dan menaikkan seri wajah yang selama ni kusam dan tidak bermaya.


5) Banana Enzyme
Bertindak sebagai anti penuaan yang boleh membaiki tekstur dan tona kulit di samping menjadikan kulit lebih licin, halu dan berseri.


6) Kolagen
Bahan ini dapat menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit muka dengan menggantikan sel kulit dengan lebih cepat dan lebih berkesan untuk jangka masa yang panjang.


Dah banyak testimoni dari pengguna lain... semua puas hati ngan Ephyra Skin Bar ni....


Ephyra Skin Bar ni bukan saja sesuai untuk perempuan, lelaki pun bole tau... Unisex gitu...  


Ok, Epyhra tengah buat contest tau.. n korang  berpeluang untuk menang Iphone6.. Hanya perlu ambil gambar sebelum dan selepas menggunakan Ephyra Skin Bar dan ikut step by step macam gambar kat atas ni... Mudah kan? Jom kita ramai-ramai join.. mana tau ada rezeki dapat Iphone6 plak.. ;)

Untuk keterangan lanjut bole hubungi :

Instagram :

Website :

Facebook :


No comments:

Post a Comment