Noni AlQurma LivYoung makanan tambahan yang sedap dan menyegarkan - Blog Eyzamiel

27.6.15

Noni AlQurma LivYoung makanan tambahan yang sedap dan menyegarkan

Alhamdulillah... hari ni dah masuk hari ke sepuluh kita berpuasa... dan Syukur jugak tahun ni walaupun panas tapi aku still bertenaga untuk buat aktiviti-aktiviti luar... 

Korang ada ambik apa-apa Supplement tak untuk Ramadhan ni?... Aku ni jenis yang malas nak makan ubat-ubat bagai... tapi.. aku suka yang jenis minuman.. senang.... selalunya aku minum Pati Delima tapi untuk Ramadan kali ni aku teringin plak nak try Pati Kurma... Dan Pati Kurma yang jadi pilihan aku dah tentu la NONI ALQURMA dari LivYoung... Ala.. yang Dafi jadi Duta tu.... Produk ni halal dan terjamin bersih.. sebab tu la aku minum...


LivYoung Noni Al-Qurma ni adalah campuran khas yang menggunakan 2 jenis buah yang paling berkhasiat di dunia iaitu Noni dan Kurma. Bahan Utama terdiri daripada enzim Noni 100% Tulen dan LivYoung yang mengandungi lebih daripada 150 jenis nutrien penting termasuk kandungan antioksidan yang paling tinggi, Scopoletin dan SOD (Superoxide Dismutase).


Banyak tau kelebihan NONI ALQURMA ni...Antaranya ialah dapat mendetoksifikasi,anti-flamasi,mengimbangkan Hormon (ini yang aku paling suka), meningkatkan sistem imun dan meningkatkan tahap tenaga. Lagipun ianya sesuai untuk ibu-ibu mengandung... Ia dapat memastikan susu ibu sentiasa cukup untuk dibekalkan kepada bayi dan kualiti susu juga terjamin supaya bayi dapat membesar dengan sihat.


Cara nak bancuh pun senang sangat.. aku suka guna air sejuk dari peti ais... 


Tuang air sejuk ke dalam gelas..


Masukkan 2 sudu NONI ALQURMA..


Pastu kacau n sedia diminum...


Sedap tau.. rugi kalau korang tak try...


Maintain segar je walaupun cuma sahur dengan segelas NONI ALQURMA.. ;)

Dengan Pembelian Produk NONI ALQURMA ni korang akan dapat RM50 baucer tunai disini http://www.livyoung.com/redeem-cash-voucher/  untuk membeli Produk LivYoung... dan berpeluang untuk menang penginapan 2 hari 1 malam di Hotel Hard Rock Penang... 

Wah...  aku pun memang dah lama teringin nak menginap kat hotel ni.. kalau nak bayar sendiri memang tak la.. Harap-harap la aku menang.. hihihi... kalau korang pun nak menang, beli la NONI ALQURMA...

Untuk keterangan lanjut, korang bole klik


1 comment: