Mudahnya Shopping Online di Rakuten Malaysia - Blog Eyzamiel

5.5.15

Mudahnya Shopping Online di Rakuten Malaysia

Sekarang ni ada banyak cara mudah untuk kita shopping kan... Dalam rumah pun kita boleh shopping.. So, takde alasan nak cakap takde masa atau malas nak shopping...

Ada satu laman web yang macam-macam ada.. Dari kelengkapan Rumah sampaila kelengkapan di luar rumah.. semua ada... Pernah dengar tentang Rakuten? Rambang mata tau kalau dah masuk laman web ni.. semua nampak menarik.. rasa macam nak beli semua jer.. hihihi...

Kalau ikutkan hati, banyak produk yang aku berkenan... tapi ... tak bole la beli semua.. mana aku nak letak.. rumah dah la sekangkang kera jer... Sebab aku sedar umah kecik.. Cukup la aku senaraikan 5 jer benda yang menjadi kegemaran dan kegeraman aku kat Rakuten ni... banyak2 kang.. jenuh korang nak baca..

Aku suka sebab cantik.. cermin besar.. boleh tengok dari kepala hingga ke kaki dan yang palingggg best aku boleh simpan segala aksesori aku kat belakang cermin tu.. tak ada la bersepah-sepah macam sekarang ni.. sampaikan aku sendiri pun pening tengok.. merata-rata aku letak... Sebelum keluar rumah.. ambik aksesori.. tutup.. dan bole tengok cermin terus.. baru la akan rasa confident...

2012 Mirror Jewellery Cabinet ni didatangkan dalam 4 warna... Ada warna putih, coklat, pink dan hitam. ..


Aku memang dah lama dok cari Bag Travel macam ni. Sekarang ni aku dok bawak backpack jer gi memana.. sesekali nak gak berangan cam keluar AF.. eh? hihihi.. Kalau gi travel bawak bag tarik camni senang.. tak la berat kita nak gendong.. tarik jer.. barang-barang dalam tu pun tersusun rapi.. xde la bersepah... Harga pun murah jugak.. boleh la beli sebab bulan 6 ni nak balik Sarawak.. bole pakai bag baru..


Masa mula-mula aku tengok periuk nasi ni kat blog Ida.. aku dah jatuh chenta.. memang berangan ank beli satu.. senang kalau nak travel.. masukkan je dalam bag.. kalau buat percutian bajet.. bole bawak periuk nasi ni.. memang berbaloi.. masak sendir.. takkan la nak pg bercuti nak bawak jugak periuk nasik gabak.. besar ni cukup la.. i like.. 



Aku suka sangat set ni cadar ni sebab warna lembut.. sejuk mata memandang.. lagipun aku baru beli katil ngan tilam baru.. kena la ada jugak cadar baru.. ngam ho.. hihihi.. Tido lena tau kalau dapat semua baru camni...

Sebagai seorang blogger (cewah.. fefeling fofular padahal non ado) kamera adalah benda yang sangat penting.. Takkan la nak pegi event nak angkut kamera godang atau kamera handset je kan.. lagipun aku memang suka kualiti gambar kamera Lumix.. cantik.. dah tak perlu kamera memahal dah.. nak bawak pun senang.. masukkan dalam handbag jer..


So, kalau korang nak tengok macam-macam lagi produk best kat Rakuten.. bole la klik sini.. selamat bershopping..

Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia


3 comments:

  1. wei...lajunya ..
    orang baru nak plan nak tulis apa lerr...

    semoga berjaya!!!!

    #muahcikedd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut lupa kalau lambat.. hihihi...

      Good Luck jugak utk awak.. :)

      Delete
  2. semuanya di hujung jari saja...

    ReplyDelete