River Island Online Kini di Malaysia - Blog Eyzamiel

14.1.15

River Island Online Kini di Malaysia

Jika anda merupakan seorang penggemar fesyen yang tegar dan gemarkan gaya British, pastinya River Island bukanlah sebuah jenama yang asing bagi anda. Jenama dari UK yang cukup popular ini buat pertama kalinya melebarkan legasi di Asia Tenggara dan memilih ZALORA Malaysia sebagai platform yang pertama.

Koleksi pakaian kasual untuk lelaki dan wanita yang cukup trendy ini boleh anda miliki secara online dengan tawaran harga yang cukup berpatutan. Selain koleksi pakaian, River Island online juga membariskan koleksi beg dan kasut yang berkualiti serta pelbagai pilihan aksesori yang terkini!


Naik taraf citarasa anda dengan memiliki koleksi kemeja dan t-shirt River Island yang semestinya diperbuat daripada fabric-fabrik berkualiti untuk pemakaian yang selesa sepanjang hari. 





Bagi wanita pula, River Island menawarkan koleksi tops, blouse dan dress yang cukup trendy dan pastinya akan menyerlahkan lagi gaya serta penampilan anda.





Tunggu apa lagi? Layari laman web ZALORA Malaysia sekarang juga untuk koleksi street wear dari River Island dengan tawaran harga yang cukup berpatutan serta nikmati perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah anda.



4 comments:

  1. Belum pernah lagi bershopping dengan zalora. Mesti rambang mata memilih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat Zalora macam-macam ada... harga pun boleh tahan.. tu yang rambang mata...

      Delete
  2. tak pernah berurusan dgn Zalora lagi. kupon pun terbiar. macam menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try la.. diaorang mmg akan bagi respon dengan pantas... Eyza dh 2 kali redeem kupon.. senang dan jimat.. :)

      Delete