Pelancaran Koleksi Terbaru di KZ Nabihah Boutique Shah Alam - Blog Eyzamiel

22.12.14

Pelancaran Koleksi Terbaru di KZ Nabihah Boutique Shah Alam

Lamanya tak update.. busy bebenau.. sampaikan blog agak terabai.. Alhamdulillah.. minggu ni dah boleh bernafas sikit.. dah back to normal... banyak cerita yang aku tak sempat nak cerita kat sini.. satu persatu yer aku update.. hihihi.. 

Bulan lepas.. aku dapat jemputan event untuk satu butik baju yang memang fames amos la dikalangan Plus Size macam aku ni... Butik KZ Nabihah... pernah dengar?.. mesti la pernah kan... aku pun pernah citer kat entry ni.. Semua jemputan kena pakai baju KZ Nabihah tau.. harus la kena cantik-cantik kan... aku pakai koleksi raya hari tu.. nasib baik xde yang pakai baju sama ngan aku.. :)

Aku dijemput bukan sebagai blogger... tapi sebagai customer... best.. kiranya ni event xclusif.. khas untuk pelanggan-pelanggan setia KZ Nabihah yamg ada membercard jer.. Event tu sempena pelancaran koleksi terbaru KZ Nabihah.. kiranya kitaorang antara orang terawal la yang dapat tengok koleksi ni.. i like!


Memandangkan event ni malam dan dibuat kat area Shah Alam.. aku tak berani nak drive sendiri sebab aku tak tau sangat jalan area sana.. Takut sesat barat jer karang.. Nasib baik la hubby bermurah hati nak hantar.. yeay.. TQ sayang.. hihihi..

nasib baik hubby tau area tu.. cuma kedai yang mana satu tu terpaksa la cari satu demi satu sampai la ternampak banner macam kat atas tu... Alhamdulillah.. jumpa... ramai yang dah sampai pun... Sampai jer, daftar.. dapat goodies bag.. pastu, masuk dalam.. bila masuk jer nampak Onie... Onie datang atas jemputan sebagai blogger.. kat situ jgk first time aku jumpa dengan Asyik.. best.. best.. ada geng.. xde la aku terkulat-kulat sorang2..


Dekorasi dalam kedai tu dah berubah.. jadi pentas runaway.. Cantik.. sejuk mata memandang.. ye la.. tema garden kan malam tu... mesti la kena ada bunga-bunga ala taman gitu...


Ramai customer yang dijemput sanggup datang dari jauh tau.. aku ingat aku jer jauh.. ada yang lagi jauh.. memang best la penangan KZ Nabihah.. ramai peminat.. sanggup datang sebab takut terlepas koleksi-koleksi yang best..


Pengacara malam tu dah semestinya la beauty blogger yang pemes tu.. Nanie.. ngan Nanie pun aku baru 1st time jumpa..selalu baca blog dia ajer..  happening n peramah orangnya.. xde la aku kekok walaupun baru jumpa.. Aku suka tgk Nanie.. dia confident.. Dia jadi MC pun best.. tak boring sebab dia pandai buat majlis jadi happening..



First sekali mesti la ada ucapan dari Pengasas kan.. Ni la Nabihah.. Muda lagi owner KZ Nabihah ni.. berjaya jadi usahawanita yang berjaya walaupun muda.. Nama KZ Nabihah tu adalah gabungan nama Nabihah, mak dan adiknya.. sebab tu la Nabihah boleh berjaya... sebab setiap kali orang menyebut nama kita.. itu merupakan satu doa.. 


Sebelum Fashion Show start.. kitaorang ada diberi soalan kuiz.. sape yang dapat jawab dapat bawak balik goodies bag yang memang best la..


Pelanggan yang kat atas ni tengah share pengalaman dia pakai baju KZ Nabihah.. dah banyak koleksi dia.. kalau x silap, akak ni dari Perlis.. Jauh kan.. tapi dia sanggup datang sebab nak borong Jubah banyak-banyak untuk pakai ke tempat kerja sebab jubah dari KZ Nabihah memang selesa sangat...


Yang ni pulak dari Nilai.. sanggup jugak datang sebab tak nak terlepas koleksi terbaru... Dah habis semua sesi tu.. sampai la ke show yang ditunggu-tunggu.. koleksi terbaru dari KZ Nabihah...





Aku tunjuk sebahgian je la yer.. kalau nak tengok lagi banyak.. boleh terjah ke website KZ Nabihah.. memang rambang mata dibuatnya.. Habis Fashion Show.. kami semua boleh membeli baju-baju di KZ Nabihah dengan harga yang memang murah dan ohsem... ramai yang memborong berlambak-lambak.. bukan selalu tau nak dapat harga yang boleh buat kita tak percaya ni...

Sebelum balik.. harus la bergambar dulu.. kalau tak.. tak best la kan...


dengan Nanie yang best dan sporting giler..


Aku , Mek Onie , Nanie dan Asyik.. 


Bersama owner butik KZ Nabihah..

Alhamdulillah.. event ni best sebab dapat tengok koleksi terbaru ngan dapat kenal kawan baru... So, korang.. apa tunggu lagi.. kalau buntu dan tak tahu nak beli baju kat mana.. Jom la terjah ke Butik KZ Nabihah.. memang berbaloi..


KZ Nabihah,
C-23-Ground Floor,
Jalan Serai Wangi L/16L,
Sec 16, Alam Avenue 2,
Shah alam.
(waze : puspakom padang jawa)

*****************************************************************
Dah makin ramai yang suka dengan BB Cream Seqy Beauty ni.. Blogger Pemes macam Jumie Samsudin pun dah try.. dia dah review kat blog dia.. Baca la yer.. :)


10 comments:

  1. memang best kalau dijemput ke acar macam ni. bukan selalu nak jmpa org dr negeri lain2 kan. kadangkala satu benda biasa yg kita nmpak, boleh jadi besar scara positif. ^^

    mmg gojes koleksi ni. kalau bg hadiah kat mak, mesti nges

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best dapat pergi.. cuma kadang2 kalau dapat jemputan tmpt yang akak tak tahu nak pergi.. memang terpaksa tolak la.. :)

      Delete
  2. lawanya semua orang !!!! hehehe ........ konfiden kan diaorang.. ida suka !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. tgk diaorang semua bergaya sakan.. eyza jer simple2 malam tu.. :)

      Delete
  3. wah nanie skang byk job jadi MC skang ni..

    ReplyDelete
  4. Follower yang ke 500 :)
    Cantik2 gak baju kat KZ Nabihah ni...suka tengok perkembangan dia bermula dr kecik sampai dah boleh buka butik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sudi follow.. a'ah tu la kan.. baju pun cantik2..

      Delete
  5. memang utk org bersaiz besar ka butik dia.. bagus ni. kena pegi terjah la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah.. kalau x silap baju kat sana muat sampai 8xl.

      Delete