Shopping di Zalora.com.my - Blog Eyzamiel

21.10.14

Shopping di Zalora.com.my





Minggu lepas aku dapat baucer Zalora 50 ringgit.. aku dapat sebab entry aku yang ni .. mula-mula ingat nak beli jam.. tapi, bila masuk web Zalora, rasa macam nak beli kasut la, beg la.....pastu tetiba macam nak beli shawl pulak.. adoi.. banyak yang aku berkenan kat Zalora ni.. Semuanya nampak cantik..


Aku ni tak pernah beli kat Zalora.. untuk pembeli yang blom pernah beli kat Zalora, kena daftar dulu la..

Pastu isi data-data semua kat form macam kat atas ni.. Ikut step by step yang Zalora mintak.. Tunggu jer.. Esoknya..




Yeay.. Parcel sampai... 

cepat betul servis Zalora ni.. memang puas hati.. dan yang paling best.. kalau ada yang kita tak puas hati..kita boleh pulangkan balik secara percuma dalam tempoh 30 hari...


dan... Taraaa.... akhirnya aku beli kasut dan shawls.. tapi, aku dah tersalah saiz plak kasut tu.. nak tukar.. nasib baik, Zalora ada buat polisi 30 hari pemulangan percuma tu.. jimat duit aku.. hihihi...

4 comments: