Review : Sabun Seri Emas - Blog Eyzamiel

9.10.14

Review : Sabun Seri Emas

Amaran : Korang kena baca sampai habis entry ni.. sebab ada sesuatu yang best untuk Pembaca Blog Aku..

Semenjak dua menjak ni.. muka aku asyik rasa gatal jer.. maybe sebab resdung aku dah makin kronik kut.. pastu, aku pun pergi la buang resdung kat Downtown Cheras.. (pasal buang resdung tu, nanti aku citer yer)..Lepas buang resdung tu, muka aku naik jerawat.. tak tau la naper.. effect kut... aku dah mula risau.. Nasib baik la, pihak Seri Emas berbesar hati nak bagi aku try Sabun Seri Emas.. 


Aku ni kan jenis yang takut nak tukar-tukar produk kulit ni.. tapi.. bila baca tentang produk Seri Emas ni.. aku pun macam teringin nak try...


Nak tahu tak nape aku macam rasa confident jer nak guna sabun Seri Emas ni? sebab.. sabun muka Seri Emas ni dibuat dari 50% madu dan selebihnya adalah kombinasi herba semulajadi iaitu bunga tanjung, kulit kayu manis, minyak kelapa, kunyit dan ekstrak buah delima. Yang paling best sebab ianya 100% halal, keluaran dan hak milik penuh Bumiputra.


Sebenarnya, Sabun ni telah diuji dan digunapakai hampir 10 tahun dan kini pemilik formulasi ini ingin berkongsi dengan Orang lain dengan niat untuk sama-sama mendapat faedah dan manfaat dari Sabun ini.


Untuk jimatkan penggunaan Sabun Seri Emas ni, aku belah 4. Lambat sikit habisnya... seketul kecik tu, aku pakai dah dekat seminggu lebih, masih ada banyak lagi... sebab sabun ni tak mencair dengan cepat.. aku rasa seketul sabun Seri Emas ni, kalau potong macam aku, boleh tahan dekat 2 bulan kut...


Hanya dengan penggunaan 2 hingga 3 kali sehari, InsyaAllah.. Sabun Seri Emas dapat membantu melegakan simptom resdung dan masalah muka.. Kesan Sabun Seri Emas ni dapat kita rasa dalam masa 7 hari saja jika kita menggunakannya secara berterusan.


Muka aku rasa segar dan jerawat yang naik pun dah mula mengecut.. So, kepada sesiapa yang masih tercari-cari produk untuk Resdung dan jerawat.. korang Bolehla layari ke website ni:

Page : Seri Emas
FB    : Seri Emas

atau 

sms BB60 ke 0132298329
Harga : RM60 Sem & RM65 Sabah & Sarawak termasuk pos 
Duta produk : Raisyyah Rania Yeap / Felixia Yeap

SAMPEL PERCUMA
Ha.. macam yang aku war-warkan kat atas tadi... ni ada berita baik untuk pembaca blog aku.. Pihak Seri Emas telah berbesar hati ingin memberi sampel percuma..

cuma perlu klik kat sini... : http://eepurl.com/2wPmD

dan korang boleh cuba sabun Seri Emas ni...Jangan lepaskan peluang ni.. free tau!




10 comments:

  1. MG pun jnis tukar2 face foam
    yg ni ada mengelupas x nnti sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat saya pakai ni, x mengelupas pun.. ok jer..

      Delete
  2. boleh la nak cuba sample tu dl :)

    ReplyDelete
  3. yang penting skarang orang cari mesti kena yang halal punya. CT pun ada masalah resdung tapi alhamdulillah tak berapa kronik. kena rajin cuci muka and elakkan makanan yang hama hama resdung tu suka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. apa2 pun mesti cari yang halal.. eyza ni resdung payah nak hilang sebab suka sangat makan benda2 yang buat resdung makin gatal kat muka ni.. tapi, lepas buang resdung hari tu, skrg ni dah kurang sikit.. dah cuba pantang.. tapi, kadang2 pantang nampak gak.. ;)

      Delete
    2. hahaha pantang nampak. skali skala xpe tp amek dlm small amount. mmg lepas buat treatment akan extra gatal gatal kan.. ritu ade buat yg thru idung tu.. then sampai ke mata dok gatal gatal T.T

      Delete
  4. Masih pakai lagi ke sabun seri emas ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tak pakai.. sekarang dah pakai produk Eyza jual.. :)

      Delete