CoolHijab! Serum rambut yang best untuk wanita bertudung. - Blog Eyzamiel

13.8.14

CoolHijab! Serum rambut yang best untuk wanita bertudung.


Ha.. kali ni aku nak review satu produk yang memang sesuai sangat-sangat untuk wanita yang bertudung.. Ye la, macam kita yang bertudung ni..kekadang bila seharian kepala bertutup, mula la rasa gatal-gatal kan? Sekarang ni korang dah tak perlu risau.. CoolHijab ada penyelesaian untuk semua tu..

Aku dah pakai.. Alhamdulillah.. Rambut aku dah kurang gugur.. kalau tak sebelum ni, asyik kena sapu je lantai tu.. rambut aku jer yang bersepah.. ni kurang la sikit.. tapi.. bukan la tak gugur langsung..tu kira ajaib la sebab aku pun baru pakai 4 hari jer..


Kalau korang ada masalah macam kat bawah ni, memang sesuai la korang guna CoolHijab ni..


Ni antara kelebihan kita guna Coolhijab..

Cara nak pakai pun senang jer... ada 2 cara tau..

Cara Pertama:
lepas mandi pagi, masa rambut lembap2 gitu..korang picit serum kat tapak tangan. Picit la 2 ke 3 kali ikut panjang rambut. gosok kat tapak tangan.tapi jangan lama sangat..pastu, terus sapu kat rambut sampai kena kulit kepala serta belakang telinga dan belakang leher. Tapi hati-hati tau.. jangan sampai kena mata sebab dalam Serum CoolHijab ada herba rawatan rambut.

Cara Kedua:
Picit je terus serum CoolHijab ke kulit kepala dan rambut. Tapi kena pastikan kena keseluruhan rambut.

Tak kira la cara macam mana pun korang pakai..janji korang selesa..Serum ni memang sesuai sangat untuk wanita bertudung.. Bukan hanya wanita, lelaki pun boleh pakai gak asalkan ada rambut ye.. Kalau xde rambut, tak dapek la aku nak tolong :)

Untuk keterangan lanjut, bole contact aku: 
email : eyzafarza@yahoo.com
Facebook
Instagram

5 comments:

  1. wah menarik ni, thanks for sharing dear...

    ReplyDelete
  2. Wah akk dah review dah..nad baru pakai 2 hari..baru dpt

    ReplyDelete
  3. Memang terbaik product ni...sis pun dah pakai..alhamdulillah rambut kurang gugur..:)

    ReplyDelete
  4. eyza, tlg bagi details untuk lulur sari ayu tu. entry utk tu je yg kte lum update, sebab takde details. heee...

    ReplyDelete