Detox bersama TruDTox di Bulan Ramadan - Blog Eyzamiel

5.7.14

Detox bersama TruDTox di Bulan Ramadan

Alhamdulillah.... hari ni dah 7 Ramadan.. maknanya dah 7 hari kita berpuasa.... Bulan Puasa ni bukan saja kita kena mengawal nafsu makan pada siang hari.. malam pun sama... maksud aku, bila kita bukak puasa tu.. jangan la kita membazir dan makan secara berlebihan... tahun ni aku cuma bersederhana... masak sendiri 2,3 jenis lauk.. kalau pg bazar pun hanya beli air tebu @ roti john...

Selalunya kan... masa berbuka tu, kita mesti akan makan secara berlebihan kan? maklumla ganti balik perut kosong pada siang harinya... No..no..no... tak elok tau macam tu... tapi, kalau kita terlebih makan dan nak detox balik... korang jangan risau... ada satu produk yang memang sangat-sangat berkesan bagi aku... TruDtox! 


Aku selalu kalau lepas berbuka..mesti akan rasa perut macam lain macam sikit.. maybe sebab perut kosong siangnya, pastu bila berbuka makan macam-macam... tu yang perut macam bergelodak tu.... Bila jadi macam tu, aku mesti akan minum TruDtox... Lepas tu terus rasa nak membuang.. Baru lega... Untuk sesapa yang ada masalah sembelit pun, memang amat digalakkan ambik produk ni....

Nak bancuh pun senang....


Ambik 1 peket... Masukkan dalam cawan...


Letakkan air panas...


Tunggu sampai kembang @ warna teh bertukar jadi pekat.. dan minum.. x payah tambah gula... rasa dia macam Green Tea @ Chinese Tea je... Aku suka...


1 untuk aku, 1 untuk hubby....

Nak tau apa lagi kelebihan TruDtox ni? Ha.. Meh sini aku citer...

TruDtox™
– Natural Herbal Cleansing
TruDtox™ is a Swiss natural and organic botanical tea that WORKS GENTLY to cleanse and help strengthen our body’s own natural detox organs. It is made of 100% organically-cultivated herbs, flora and teas that are traditionally known to help our body detoxify. TruDtox™ does not contain harsh laxatives and as such, will not create bowel dependency.



  • Help cleanse toxins and pollutants from
  • your body
  • Promote normal functions of your body’s
  • detox organs
  • Promote thermogenesis (burn excessive fats)
How Does It Work?
Here’s how you can help your body to detox. First, flush out toxins and waste, then strengthen your body’s natural detox system and finally, avoid further toxic overload.

The Detox Process


What Are The Benefits?



Sorry sebab keterangan ni dalam Bahasa Inggeris.. Malas nak Translate.. :)

Untuk lebih info..korang klik je sini.. macam2 info korang boleh tahu...

Semoga Ramadan kali ini, lebih bermakna dan kita dapat mengumpul pahala yang banyak... Amin...




2 comments: