Zara Pretzels Perisa Almond Chocolate - Blog Eyzamiel

30.6.14

Zara Pretzels Perisa Almond Chocolate

Alhamdulillah.. hari ni dah masuk hari kedua Ramadan.. dan belum kantoi lagi.. harap2 la 'bendera merah' tu x datang bulan ni... lepas 9 bulan baru dtg balik yer.. :)

Dah lama aku x update kan? bukan ape, internet aku slow sgt.. tak tau la apa masalahnya.. aku ni pun bukannya jenis yang sabar...bila slow, aku pun terus shut down.. hahaha.. tu la sebabnya blog ni tak berhapdet...

Aku sebenarnya nak citer tentang Pretzels (apakehalnya bulan2 posa ko citer tentang makanan ni eyza oii) hahaha.. sori2... bukan niat aku nak kantoikan posa korang...tapi.. aku nak citer tentang kesedapan pretzels ni... mana la tau kut2 korang nak buat sebagai salah satu kuih raya nanti...


Aku beli sebalang.. nak try dulu.... sebalang ni cuma RM 20.. dalam ni ada lebih kurang 50 keping kut.. banyak gak la....aku ambik perisa Almond Chocolate..Rasa? sedap... lebih kurang rasa Pepero.. tak la sebijik.. cuma ala-ala rasa Pepero tu...



Aku beli dengan EMI ... kalau korang nak order gak.. contact jer no kat atas tu... Emi jugak ada buat COD.. nanti tanya je la dia.. kawasan mana yang dia COD...senang kan?...

Ok, Selamat Berpuasa yer.. :)

No comments:

Post a Comment