::Jamuan Raya & Majlis Hari Lahir Julai hingga September:: - Blog Eyzamiel

12.9.12

::Jamuan Raya & Majlis Hari Lahir Julai hingga September::

Hari ni Unit aku (Kewangan & Akaun) buat Jamuan raya merangkap Majlis meraikan Besday kawan2 aku yang lahir dari bulan Julai hingga September..... Yang bestnya, kali ni kumpulan aku yang ditugaskan untuk uruskan segala-galanya tentang Jamuan ni.. dari pilih katerer hingga la ke bab hadiah.... tapi, yang x bestnya bila susah betul nak cari katering masa bulan Syawal ni.. semua nya fully book... Last minit, nasib baik ada kawan kat Unit Stor buat katering, kitaorang order kat dia jer la....


Aktiviti wajib kitaorang... Bergambar sebelum Majlis....

Yanz n Yati.... Dua-dua orang N9..... Sempoi...

Berempat jer.. sorang lagi dah hilang....

Dah habis posing2 kat dalam opis, baru la kitaorang sedar yang akak PAP Unit aku yang buat kerja sorang-sorang.. dari angkat meja hingga buat air.. dia la yang banyak bertungkus lumus... Sori Kak Kam.. adik2 mu ni kalau dah bergambar memang lupa dunia....

Disebabkan masih mood raya, harusla ada duit kuih raya kan.....

Antara Menu yang ada.... Nasik kitaorang order lauk pauk kampang.. memang sedap....

Kek untuk Besday girl Women... Selalu kitaorang ambik Choc Indulgence, tapi kali ni nak ubah selera pula.... ambik Cheese Choc Rasperry.. kalau x silap aku la.. kalau silap, maafkan saya yer......

Ada 5 hadiah untuk yang menyambut Besday, 2 hadiah Cabutan Bertuah dan 1 hadiah pakaian tercantik...Kalau tahu ada hadiah untuk pakaian tercantik, maunya aku pakai cun2 sikit.....

Siap ada hiburan tau.... Mula2 mood raya... pastu bila dah boring.. sekali diaorang tukar lagu Arab la pulak.. hilang mood raya, datang mood gelek pulak....

Muka Mak tiri yang garang.... Bengang sebab lambat sangat nak potong kek.. dia dah lapar sangat tu.....

Tak dapat potong kek, dapat bergambar pun jadi la...

CC sibuk berucap, kitaorang sibuk bergambar.....

Tengok, tengah bawak pinggan pun sempat menyelit tu.....
Majlis dimulakan dengan bacaan doa... pastu potong kek dan bagi hadiah.... dan yang paling ditunggu-tunggu... makan time... bila cakap jer, masa untuk makan, semua orang serbu... tapi, makanan dia memang sedap2..puas hati la....

CC aku yang dah x sabar-sabar nak bukak hadiah cabutan bertuah yang dia dapat.....
Selesai jer Majlis, kumpulan aku kena kemaskan balik tempat makan tadi... Dah settle semua.. bermula la kembali episod giler kamera kitaorang....

Gambar pertama ~ Versi hantu Cina

Gambar Kedua ~ Versi nak gaduh

Dan Gambar Terakhir ~ Versi Ultraman Taro... hi..hi..hi...

Settle dah Besday untuk Bulan ni... Giliran berikutnya, baru la sampai Besday aku... ni la x bestnya lahir hujung2 tahun... apa2pun, kena last sekali... tapi, harap2 yang last sekali tu lagi meriah dari yang lain.. hi..hi..hi...

2 comments:

  1. Salam Eyza, kelakar gak kowang ni..kalo jumpe yg sekepala dgn kite mmg best la... tambah2 suke n giler kamera kan, hahahaa...

    ape pun...saya doakan Eyza sentiasa ceria2 selalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam eMMe...
      tu la.. nasib baik geng2 eyza Unit Gaji semuanya satu kepala... bole ngam la... Tq yer.. semoga awak pun ceria2 selalu gak...

      Delete