::Dah dapat:: - Blog Eyzamiel

25.9.12

::Dah dapat::

Alhamdulillah.. setelah sekian lama menanti.. Akhirnya tadi.. dengan rasminya.. surat pertukaran aku dah sampai... Terkejut gak aku tadi..  aku kena lapor diri 1hb 10 ni.. ada masa 5 hari je lagi...Mula-mula dapat tau tu aku macam sedih gak..ye la, dah dekat 8 tahun aku kat Hospital Ampang.. dari Hospital belum bukak sampaila sekarang...tapi, bila difikir-fikirkan balik, kalau hati x hepi buat apa kan.. pergi jer la... mana tau aku akan lebih  bahagia ditempat baru nanti.. Amin...

Notakaki: hepi sangat bila nampak 6 BE menari-nari kat blog aku ni.. harap sangat BE2 tu teruslah menari dengan riangnya...


6 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah.. x pernah dapat sebanyak tu.. ni 1st time...

      Delete
  2. Replies
    1. x jauh pun dr opis... Hospital Rehab dekat dgn HUKM jer... cuma dulu eyza kerja bawah Jabatan Kesihatan Selangor.. sekarang ni jabatan Kesihatan W.P... X best tau, sebab kitaorg yg bawah Kementerian Kesihatan ni close department.. x bole keluar ke Jabatan Lain.. tukar mcm mana pun tetap bwh KKM.. mula2 ingat nak mintak KKM Putrajay, tp x de kosong... terpaksa la tukar tempat..

      Delete