::Safi Balqis ke Safi Rania?:: - Blog Eyzamiel

14.12.11

::Safi Balqis ke Safi Rania?::


Tahun depan umur aku dah 30... OMG, dah nak masuk three series... Rasa macam baru lepas sekolah.. hi..hi...

Sesapa yang baca blog aku ni dari mula mesti tau kan yang aku dulu ada masalah jerawat yang kronik.... lepas aku pakai Rangkaian penjagaan muka jenama Safi Balqis, Alhamdulillah..masalah aku selesai...

Mengenangkan tahun depan dah masuk umur 30, aku ingat nak la try Safi Rania pulak..mana la tau, pasni cantik cam Rozita Che Wan pulak... hi..hi..hi... Tapi, perasaan takut tak serasi tu tetap ada... Sekarang ni tengah 50/50 samada nak pakai Safi Rania ke tak.. Ade sesapa yang pakai Safi Rania? Macammana? Berkesan tak?

6 comments:

  1. Akak pakai safi rania. tp pencuci je la. LElain still ngan Loreal. So far, oke je la. Tp muka akak ni kulit boyer.. segala apa jenis pun oke je. Hihiksss..

    ReplyDelete
  2. Saya rasa better awak teruskan safi yg biasa awak guna.sebab dah sesuai dgn awak....sebab kalau cuba yg lain tiba2 tak ok...pastu nak balik pada yang lama balik takut dah tak ok...saya pernah juga tukar2 produk sdgkan produk sblm tu elok...bila nk pakai balik mcm dh xnak dah..mcm dh tak sesuai..sebelum tuh ok jer...

    Saya ade terbaca ttg safi rania yang byk dibahaskan tentang hukum menggunakan serbuk emas 24k yang kita gunakan utk kecantikan...masih lagi bercanggah pendapat antara ulama....sebelum nih saya teringin juga nk pakai sbb biras sy pakai cantik jer muka dia...tapi sebelum beli sorang kawan bgtau tentang hal nih...so sy try gogle..mcm2 pendapat...saya dh jadi was2...so terus tak guna....

    apapun awak tetap dah comel..hehehe...=)

    ReplyDelete
  3. adik ipar kak pkai 1 set safi rania gold... umur 29. skrg cerah dan bersih ja muka dia.... mungkin sesuai utk kulit mukanya

    ReplyDelete
  4. Kekda..
    :) lawak la kekda ni.. ada ke pulak kulit Boyer... Macam tu la senang.. xde masalah..eyza ni kalau pakai campur2, siap la... cik jerawat sibuk jer nak bertandang kat muka ni...

    ReplyDelete
  5. nurryama..
    ye ke? eyza tak tau pulak pasal tu... tu la, teringin nak cuba, tapi bila dah tau camtu..kena fikir dulu la..

    Comel? Thank's.. (malu i)... :)

    ReplyDelete
  6. Dalila..
    tu la, takut gak... eyza tgk kawan eyza pakai pun cantik jer muka dia...

    ReplyDelete