::KFC ~ Tomyam Crunch:: - Blog Eyzamiel

24.10.11

::KFC ~ Tomyam Crunch::


Balik keja tadi hubby cakap nak belanja makan kat luar....
Bila hubby cakap macam tu, tetiba pulak rasa nak makan KFC (sekali lagi aku langgar pantang)....
Macam biasa la.. aku order KFC Spicy... tapi, budak KFC tu kata "Maaf kak, sekarang ni Spicy x de, cuma ade TomYam ngan Original jer".... Ala.. ni yang tak best ni..... Nak tak nak, terpaksa gak la amik Tom Yam sebab aku tak suka Original...
Tapi... aku rasa perisa Tom Yam ni tak sedap la... Tak Pedas... Kurang Umpp.... Perisa dia pun rasa macam perisa maggi tomyam... tak menepati selera aku kut...
Pas makan hubby nak beli handset... mula2 nak pg Sg. Wang.. tapi, cam malas pulak.. balik keja ni mesti jammed.... nak senang dan jimat masa.. kami cuma pg beli kat Care4 ampang.... Survey punya survey.. akhirnya, hubby beli jugak pujaan hati dia....

Dah dapat pujaan hati hubby baru la bole balik..... Selamat aku hari ni sebab dapat cuti dari masak... hi..hi..hi...

nota: Tahniah untuk sorang lagi membe TTC yang dah berjaya hamil..... Yatt, jaga kandungan baik2.. doakan kami yang lain pulak menyusul pasni... Amin...

Kredit gambar : google

No comments:

Post a Comment