::Bedak Maybelline Clear Smooth All In One:: - Blog Eyzamiel

9.10.11

::Bedak Maybelline Clear Smooth All In One::

Kebelakangan ni ramai yang cakap muka aku makin berseri.. parut2 jerawat pun dah tak nampak... Ramai jugak yang tanya... naper muka aku makin berseri... ok, meh sini aku share rahsia ngan korang... Bagi kawan-kawan yang ikut blog aku ni dari dulu mesti tau kan yang dulu muka aku teruk dan berjerawat.. tapi, selepas aku jumpa produk kulit yang sesuai, baru la muka aku ok sikit...rujuk entri ni...
masa muka aku berjerawat teruk, aku terpaksa pakai bedak yang agak tebal untuk tutup semua parut2 jerawat tu...

Dulu, aku terpaksa pakai bedak yang dah ade foundation... pilihan utama aku mestilah bedak miyami.... bedak ni memang best.. dari zaman sekolah lagi aku pakai.... tapi, lama kelamaan bila jerawat aku makin teruk, aku kena pakai bedak tebal-tebal, sampaikan kkdg aku sendiri rasa muka aku macam wayang cina..... :)

Sekarang ni, bila muka aku dah ok... aku dah jarang pakai bedak miyami..aku hanya pakai bila ada majlis2 tertentu sahaja.... Untuk pergi ofis, aku dah jumpa bedak yang sesuai dan best untuk muka aku....

Bedak Maybelline Clear Smooth All in One...
Aku suka sangat pakai bedak ni.. sekali pakai jatuh cinta.... bedak ni tak ada foundation... tapi liputan dia halus macam bedak yanga ada foundation... aku pakai kaler Natural... Sebab tu la, mungkin ramai yang perasan aku dah tak mekap tebal dan mungkin sebab tu diaorg kata berseri... bagi aku sama je macam dulu, tapi sekarang ni aku bersyukur sebab masalah jerawat yang kronik dulu dah berakhir..... harap2 selama-lamanya....

Pic: kredit to google

Nota Kaki: 2 hari aku tak dapat update blog sebab aku kena pergi kursus kat IPN, Sabak Bernam...Esok, kul 5 pagi kena bertolak dr Ampang.... tido dalam kereta la jawabnya....

3 comments: