::Period oh period:: - Blog Eyzamiel

25.4.11

::Period oh period::

Period aku delay lagi...
Ngandung? Rasanya tak..
Sebab aku x de rasa tanda2 peknen pun..

Memang dari zaman anak dara period aku ni ting tong...
Ingatkan bila dah kawin ni ok, tapi nan hado...
makin teruk ade la...

Masa bujang dulu, kawan2 sebilik dah 2,3 kali period, aku still jgk x period2....
sampaikan aku terpaksa pergi kedai jamu kat Giant n cari ubat untuk turunkan period...
Kesian aku kan? Cam x normal jer....

Itula jgk sebabnya, aku susah nak ngandung...
sebab period aku ni x tetap n susah nak tau waktu subur....

Tapi, kalaulah period aku yang delay kali ni adalah petanda aku pregnant...
Ya Allah, Syukur sangat2...

Aku jgk berharap...
cik period x yah la datang untuk 9 bulan 9 hari...
Bagi peluang kat Puan Pregnant pulak... :)
pastu kalau nak datang...
datangla... dialu-alukan....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

10 comments:

  1. insyaAllah kalau ada rezki tak kemana eyza...ada gak kawan fisa yang period dia 2 3 bulan baru datang..sekarang menanti kelahiran anak ketiga...

    uhukss fisa punya period every mnth ok jek..but still tak sampai lagi rezkinya nak menambah..sama-sama kita berdoa k..;)

    ReplyDelete
  2. hehehhe...kelakar la eyza ni..mmg la kita sentiasa mengharapkan setiap kali cik p xdtg datang ada petanda yang kita pregnant kan...insyaallah moga ada rezki eyza tahun ni chinta doakan semoga eyza dah ada isi..hehhe..pasal peyed tu..mcm chinta gak la.tp chinta masa anak dara datang je setiap bulan...pas kawen lgsg xde..pas2 chinta jumpa gynea bermula la disitu chinta kena turunkan berat badan...sampai sekarang alhamdulillah cik p menjengah setiap bulan...cuma senggugut yang amat sakit sampai sekarang...insyaallah sama kita doakan ye dear..

    ReplyDelete
  3. kalau nak tau ngandung atau tak wat laa prangnecy test..beli test tiub kat farmasi..baru laa tau..kan..

    Dah pergi wat checkup kat Gynea ker..??

    ReplyDelete
  4. hihihi...mudah2an peknen la ye.aminnn~

    ReplyDelete
  5. fisa othman...
    tu la.. rezeki masing2...
    ade yang badan lagi besar dari eyza...
    tapi senang jer ngandung.... InsyaAllah.. ade rezeki kita nanti... Amin....

    ReplyDelete
  6. chinta...
    bab nak turunkan berat badan yang eyza payah sikit nak buat... :)

    ReplyDelete
  7. Kak Rinna...
    dah buat... resultnya.... jeng..jeng...jeng.....

    ReplyDelete
  8. Wana..
    InsyaAllah... nak gak ikut jejak wana.... :)

    ReplyDelete
  9. ting tong ting tong
    so, apa resultnya :D

    ReplyDelete
  10. PUANSTOBERI....
    Jawapannya.. seperti diatas.. :)

    ReplyDelete