::Fast Food:: - Blog Eyzamiel

25.4.11

::Fast Food::

Hari ni adalah Hari Fast Food sedunia... hi..hi..hi..
Hari tu dah janji ngan hubby x nak makan Fast Food sbb tgh TTC...
Tapi hari ni x tahan godaan sebab kawan2 semua nak sarapan kat MC'D...
So, aku pun terjebak sekali...
Mana bole diaorg je yang makan...
Harus la aku join....

Pastu Tghr pulak...
Diaorg pg KFC..
n harus jgk aku join....
mula2 cadangnya x nak la makn ayam...
cuma nak makan egg tart...
tapi bila pergi sana.... hi..hi..hi...
tak jadi beli egg tart....
aku beli set nasi + ayam...
n x ketinggalan jgk Krushers KFC yang mabeles itu...
sejak dua menjak ni kat blog2 banyak yang citer pasal Krushers ni...
Harus la aku cuba....
aku amik Krushers Yogurt Blueberry Blast...
Sedapnya.....
Abis la... camne nak kurangkan berat kalau hari-hari camni..... :)

K, takper..
esok kita diet yer (kalau x der godaan lagi) :)


eyza

4 comments:

  1. bila fkir2 balik kan, ramai je orang makan fast food selalu tetapi senang je dapat anak..hm..itu la ayat yang selalu saya 'pujuk' hati sendiri.. :-)

    ReplyDelete
  2. makan je... nati lelama bosan sendiri ler. tehehe.
    kekda mlm ni pun makan fast fud jugak. teheheh

    ReplyDelete
  3. Lina Rahim...
    betul tu... membe eyza makan macam2.... x de pantang larang.... senang je ngandung... setahun sorang pulak tu....

    ReplyDelete
  4. PUANSTOBERI...
    camne nak diet kan? fast food jgk yang sedap kan? :)

    ReplyDelete