::Entry tak ada tajuk.. ;):: - Blog Eyzamiel

30.4.11

::Entry tak ada tajuk.. ;)::

Bangun pagi2...
bukak lappy n cepat2 masuk web nuffnang..
nak check, masih sama @ semalam aku bermimpi jer....

rupa2nya still sama...
alamak, nak buat camne ni...
rasa2 aku benda2 yg ade macam iklan semua aku dah buang......
takpe, bagi masa 4 hari..
tgk samada berubah @ tak...

tgh2 aku khusyuk check nuffnang...
tak sedar hubby ade kat belakang...
"aik, pagi2 dah on9?, kata nak balik kg... dah packing lom?"...
hi..hi..hi.. aku lom packing aper2 barang lagi...
rilek la, balik naik keta bukan naik bas...

Sebelum hubby membebel, baik aku off lappy ni dan kemas baju untuk balik kampung....

Doakan kami selamat sampai kat kampung yer... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment