::Citer Basi~Sabtu:: - Blog Eyzamiel

21.4.11

::Citer Basi~Sabtu::

Dah hari Khamis, baru sibuk nak citer ttg hari Sabtu minggu lepas, kan? :)

Tak per la kan...
kira halal la... :)

Hari Sabtu tu, hubby cuti...
aku pulak kena o.t sebab kerja yang dah berlambak...
terpaksa jgk la dtg keja....

kerja hari sabtu ni best sikit..
x der gangguan..
nak buat kerja pun senang....

Dah janji ngan hubby, pas kerja aku gi amik dia kat umah sebaba nak gi beli barang dapur sikit....
dalam kul 2, aku pun gerak balik..
sebelum tu dah call hubby suruh tunggu kat bawah umah sbb aku dah malas nak naik...

dah pas amik hubby, kitaorg gerak gi Care4 ampang beli barang2...
tetiba teringin pulak nak makan sizzling....
dulu masa bujang, aku suka sangat makan sizzling yee mee kat Giant Taman Permata...
sekarang ni Sizzling kat Care4 ampang pulak yang jadi pujaan....
dah settle membeli belah semua (membeli-belah ker?)...
tetiba, bos hubby suh hubby print report yang dia dah emailkan....
apalagi, gegas2 la kitaorg pg CC sebab kat umah aku takde printer...
dah sampai CC, x der pulak perisian Mic. Project...
Dah jadi satu hal pulak...
keluar masuk CC...
Dari CC Ampang sampai Hulu Langat semuanya x der...
Sampai aku dah naik fed-up...
Dah la penat....
Last2 aku suh hubby cakap ngan bos dia hantar petang Isnin jer...
(Macam aku pulak bos besar kan, leh bg arahan camtu)...
hubby pun dah tgk aku penat, diapun cakap ngan bos dia perisian tu x dak...
n pagi2 Isnin dia gi opis print....
Nasib baik la bos hubby bagi....

dah dekat Maghrib, baru kitaorg sampai umah....

Pas mandi n sembahyang..
baru aku start masak....
aku dah cakap ngan hubby...
sebab dia yang buat aku penat...
aku nak masak simple jer...
nasib baik hubby cakap.... takper.. :) (amik kesempatan)
aku cuma masak....
sambal ikan bilis, goreng ayam ngan masak sayur jer...

badan pulak dah rasa letih sgt....
pas isyak, makan n terus tido...
camne la x gumuk, pas makan teros tido... :)
bertambah-tambahla lemak dalam badan aku ni.....

eyza

3 comments:

  1. tak per la eyza asal kan ada tercoret di blog betul tak...?

    **pstt2 saya pun camtu gak..;)

    ReplyDelete
  2. lama tal mkn sizzling nie...cedapppppppppppppp

    ReplyDelete
  3. fisa...
    a'ah kan.. untuk kenangan...
    psst.. walaupun dah basi.. :)

    su su...
    mmg cedap... :)

    ReplyDelete