::Biasa2 ajer:: - Blog Eyzamiel

14.4.11

::Biasa2 ajer::

Hari ni, hari aku biasa2 aja...
tak ade apa yang menarik...
pagi2 pg keja cam biasa...
oh, lupa plak...
hari ni aku ade latihan koir utk AGM Puspanita esok...
nyanyi2 sikit.. pastu balik opis sambung buat kerja....
petang, hubby ambik pukul 6...
sempat la aku o.t selama sejam...
2,3 hari ni... aku mcm x berapa sihat jer..
nak buat apa pun cam x larat...
lemah jer badan....
x tau la naper..
rasa cam nak tido awai ja malam ni...
k lah.. aku tido dulu yer..
selamat Malam...

p/s: sori la merepek malam2 ni.... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

3 comments:

  1. wahh...koir... Eyza puspanita kementerian mana??

    ReplyDelete
  2. penat ada makna kot eyza...hhehehe

    ReplyDelete
  3. kekda...
    eyza Kem. Kesihatan.. tapi cawangan kecil Hospital.... eyza mmg koir hospital.. so, puspanita minta la kitaorg nyanyi lagu puspanita untuk AGM...

    chinta...
    kalau ade 'makna'... Alhamdulillah... :)

    ReplyDelete