::Baju baru:: - Blog Eyzamiel

21.4.11

::Baju baru::

Lunch tadi, aku x makan pun...
bukan diet...
tapi cam x selera jer...
so, aku pun godek2 la blog..
Almaklumla...
kat opis x leh nak comment @ buat apa2...
Just leh tgk jer...
Post entry  pun melalui email...

Boring pulak rasanya...
aku ni bukannya jenis tido siang....
aku pun cuba2 la tukar background...
tgk2 bole pulak..
x kena block...
best ni..
aku pun dah boring asyik pakai background tu jer....
Godek punya godek....

Tara...tu la hasil 'kegatalan' tangan aku ni...
"baju baru" untuk blog ni...
cantik tak?
cam meriah jer...
sakit tak mata korang tengok?
Banyak sangat kalernya....
takut kaler2 tu buat sakit mata....
yang dulu pulak cam malap sikit...
yang ni pulak cam terang sangat...

kalau ade nak komen bgtau aku tau...
nanti aku leh tukar lagi.... :)

eyza

4 comments:

  1. wah..eyza dah tukar baju nmpak...kat office chinta kira okey ckit dr office eyza kan...sbb kat tempat chinta still g ley komen2..cuma ada sesetengah blog x ley bukak..kena block..x tahu nape...semoga eyza lebih bersemangat lagi nak berblog ngan adanya baju baru ni...nice je...

    ReplyDelete
  2. oke je baju ni. ceria sket. hik hik :D

    ReplyDelete
  3. chinta...
    kat sini pun nasib baik dah bole bukak.. dulu langsung x leh bukak.. kalau yang .com langsung x leh bukak.... InsyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  4. PUANSTOBERI...
    meriah n colourful... :)

    ReplyDelete