::Akhirnya sampai:: - Blog Eyzamiel

7.4.11

::Akhirnya sampai::

Akhirnya, benda yang aku tunggu2 dr semalam sampai gak kat tangan aku hari ni......
Apa yang aku tunggu? hi..hi..hi...
Aku tunggu....................
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



VCO SOFTGEL CAPSULE
RM 39.90 (semenanjung)
RM 43.90 (sabah&sarawak)

Aku ni kan jenis yang mudah terpengaruh....
bila baca je kat blog2 tentang khasiat VCO ni, terus aku tertarik......
n masa tu jgk aku order...........
Alhamdulillah...... dah sampai tghri tadi.......

Meh sini aku citer sikit,apa khasiat yang ade sampaikan aku tertarik n x sabar nak cuba................

Fungsi & Khasiat VIRGIN COCONUT OIL(VCO) keluaran Catalyst :


Untuk kegunaan luaran :
1 . Dapat membantu mengurangkan berat badan .
2 . Menghasilkan tenaga segera & sentiasa segar
3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit
4. Sangat bagus untuk masalah jerawat & jeragat serta parut2 lama
5. Mengatasi masalah kulit berminyak

Untuk kegunaan dalaman :
1 . Mencegah risiko penyakit jantung & kadar kolestrol yg tinggi
2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
3 . Melegakan pernafasan
4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar
6. Melancarkan kitaran haid & menyeimbangkan hormon
7. Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri


Ha.. ade ke yang tertarik cam aku? nanti aku bgtau yer apa perubahan yang aku rasa lepas makan kapsul ni......
Ops! lupa plak nak bgtau, aku lebih tertarik ngan VCO ni lepas dapat tau yang membe yang jual VCO ni, nyaris2 kena operation endrometreosis (betul ke ejaan aku ni? agak2 korang faham la yer)..... , tapi x jadi sbb dah pregnant hasil dari amalan makan VCO ni.... tapi apa2pun, kita cuma berusaha, Allah yang menentukan.... Tak salah kalau kita ikhtiar kan?






Nak Duit Lebih tak? kalau nak, jom la klik sini....

2 comments:

  1. Selamat beramal dengan konsisten! Saya bawa juga VCO ni ke tempat belajar sekarang, tapi kan ianya beku walaupun letak dalam bilik ada heater, sejuk sangat kot sini, huhu...takleh nak makan.

    ReplyDelete
  2. Mrs.Shizu...
    Wah.. sampai ke Jepun yer bawa VCO ni... :) beku? la... kat jepun sejuk sgt ke skrg ni... bestnya.. teringin nak gi sana... :)

    ReplyDelete