::1 Malaysia:: - Blog Eyzamiel

23.4.11

::1 Malaysia::

Ini bukan citer 1 Malaysia yang PM kita war-warkan tu...
ni citer tentang 1 Malaysia aku dah pernah pergi...
Alhamdulillah...
Semua negeri2 kat Malaysia ni aku dah pernah pusing....
Termasuk Sabah dan sarawak (Sarawak of coz sbb umah FIL)...

Lepas ni, kalau gi melancong rasa cam nak pg luar negara pulak (macam la banyak duit..hi..hi..hi...)
InsyaAllah kalau ade rezeki, teringin gak nak ke Mekah buat Umrah dan kalau ade rezeki yang laaaaaaaaagiiiiiiiiiiiiiii lebih.... buat haji....

Walaupun 1 Malaysia ni aku dah pusing...
tapi aku masih rasa, Malaysia la tempat yang best untuk pergi melancong.....
dan... InsyaAllah...
bulan Mei nanti aku akan bercuti....
dan masih dalam Malaysia...

Ini adalah percutian pertama aku ngan kawan2 selepas kawin...
sebelum ni, pas je kawin...
kalau gi cuti-cuti Malaysia mesti ngan hubby...
kali ni,aku buat plan ngan geng2 opis nak gi bujang.....

Itupun kalau tak ada apa2 aral la....
Harap2 la plan kami ni menjadi...
Percutian sebagai bujang pertama selepas kawin..... hi..hi..hi...


eyza

No comments:

Post a Comment