::makan time:: - Blog Eyzamiel

1.4.11

::makan time::

sebenarnya citer ni aku dah simpan dalam draf dr hari rabu lagi.... tapi terlupa nak publish..... tadi masa check balik.... baru ternampak entry ni belum masuk.... almaklumla... makcik dah tuo..... asyik terlupa ajer..... ni citer hari selasa hari tu..... kami buat jamuan besday ngan majlis perpisahan utk sorang cc kat tempat aku...... tiap2 tahun kat jabatan aku mesti sambut besday...... 4 kali dalam setahun.... yg pertama... besday jan-mac, kedua.... april-jun..... ke3.... julai-sept... n terakhir group aku la.... okt-dis...... utk jamuan yg pertama tahun ni dah sah2 la yg lahir dr bulan jan-mac...... majlis ringkas ajer.... minum pagi..... order bihun soto n kuih muih sikit....... n sebiji kek..... ha.. citer pasal kek... tetiba plak aku teringat..... masa mula2 kitaorg order kek ngan sorg akak kat opis ni sbb fikir nak buat pg..... x der la kita beli kek kat kedai bagai sbb kek blueberry akak ni mmg sedap...... nak dijadikan citer...... esok pagi nak buat jamuan, malam sebelum tu dalam kul 8 lebih akak tu mesej kata x dapat buat kek sbb ade hal..... mak ai.... macam mana nak cari kek pagi2 ni.... dah la jamuan start kul 8.... mana ada kedai kek yg bukak kul 8.... last2 terpaksa la kami teruskan dulu jamuan tanpa kek.... dalam kul 10.00.. membe aku merempit ngan laki dia pg beli kek kat Secret Recipe.... yeay... n yg paling best.... dia beli kek kegemaran aku.... chocolate indulgence...... yippie..... macam tau2 jer aku suka.... dalam kul 11 lebih baru leh ade acara potong kek......

tgh menikmati bihun soto sbb kek belum sampai......

antara kuih muih yg ade.... donut tu mmg mabeles.... lembut sgt.....

4 orang besday ladies :) (dah x bole panggil girl lagi :) )

muka happy dpt kek kegemaran.....

sesi potong memotong...... p/s: untuk ida, yun, akma ngan rahil.... Selamat Hari Lahir... Semoga panjang umur murah rezeki n happy always......

No comments:

Post a Comment