::citer besh & sedih:: - Blog Eyzamiel

8.4.10

::citer besh & sedih::

Semalam mak aku call...dia bgtau yg adik aku achik dapat uitm.. dia mmg nak sgt jadik cikgu.... pagi ni bila adik aku check kat laman web UiTM... rupa2nya adik aku dapat satu lagi tawaran... Diploma SeniReka Dalaman.. tapi course ni kena interview dulu... harap2 ada la rezeki dia.....

aku tanya la mak aku pasal adik bongsu aku..mak aku cakap dia tgh bersedih sbb membe sekelas dia baru jer meninggal sbb x-cident... Ya-Allah... kesiannya..... Mudah2an roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. Amin.... seharian adik aku bersedih..ye la... kawan rapat kan.... mesti la terasa sgt ketiadaannya.....

citer bab keja plak, biasa la... stress saja... macam mana la aku nak peknen macam ni..hi..hi... tapi nak buat macam mana, nama pun keja kan...Redah jer la..hi..hi....

No comments:

Post a Comment